Vés al contingut
Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano
  • English

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Noticies
Agenda
Mapa
Com s'hi va

IMI

Institut Municipal d'Informàtica

Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
  1. Inici
  2. / Pla de transició digital

Registre de procediments administratius

Marc de referència

La nova Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, contempla que la tramitació electrònica ha de constituir l'actuació habitual de les Administracions Públiques per servir millor als principis d'eficàcia i eficiència a l'estalvi de costos, a les obligacions de transparència i a les garanties dels ciutadans. És per això, que des de l’Institut Municipal d’Informàtica s’està treballant en diferents iniciatives tecnològiques per a millorar digitalment el procés administratiu actual. Per agilitzar tots els processos és necessària la incorporació  d’un registre de procediments que  serveixi de guia per a les persones usuàries i a les pròpies aplicacions internes de l’ajuntament per a realitzar els procediments adequats per a les diferents peticions de la ciutadania.

Descripció

El Registre de Procediments serà un espai d’emmagatzematge digital de coneixement complet sobre tots els procediments de l’Ajuntament de Barcelona amb implicació ciutadana, tant si són iniciats d’ofici com si ho són a instància de part. Contindrà la informació necessària per guiar les persones usuàries en el seu accés als procediments i tràmits de l’Ajuntament. També incorporarà la informació que permet a les aplicacions realitzar les operacions que conformen el cicle de vida complet d'un procediment que finalitzarà en un expedient determinat.

Per tant, el registre no és només una eina de caràcter informatiu, sinó que també ho és executiu i facilitarà la creació de serveis digitals i la unificació dels processos a mesura que es vagin incorporant en aquest nou sistema.

Promotor

Gerència de Recursos

Nota per als usuaris del lector de pantalla. Aquesta galeria mostra un element, que pot ser una imatge o un vídeo. Feu servir els controls de l’àrea "Controls de la galeria" per veure l’element anterior o el següent. També podeu fer clic sobre l’element que voleu visualitzar.
Slide 1 of 1

Other projects

  • nac ma realitat augmentada
    Implantació d’un Nou Sistema de Control d’Accés Xarxa Corporativa (NAC)
  • Sistema d’informació de desnonaments
  • Nou fitxer entitats web ajuntament
    Nou entorn de tramitació i comunicació amb les entitats ciutadanes
  • Nou fitxer entitats web ajuntament
    Tràmit de Portal a través del nou Fitxer d’Entitats
Barcelona City Council logo
  • Contacta
  • Avís legal
  • Accessibilitat