Vés al contingut
Logo Ajuntament de Barcelona

Selecciona idioma

  • Català
  • Castellano
  • English

Altres webs de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament
Contacte
Tràmits
Treballa a l'Ajuntament
Noticies
Agenda
Mapa
Com s'hi va

IMI

Institut Municipal d'Informàtica

Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • L'Institut
    L'Institut
    • Benvinguda
    • Qui som?
    • Què fem?
    • Transparència
    • Smart City
  • Què oferim
    Què oferim
    • Solucions tecnològiques
    • Metodologies
      • Metodologies
      • Metodologies
      • ADINET
      • Scrum@IMI
    • Serveis
      • Serveis
      • Serveis
      • Oficina de Serveis al Mòbil
  • Projectes
  • Documentació
  • Notícies
  • Agenda TIC
  • Contractació
    Contractació
    • Calendari de sessions
    • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Informació acord marc
      • Equips adscrits a l’acord marc i equips de treball dels basats
      • Procediment de licitació dels contractes basats
      • Report mensual dels proveïdors
    • La facturació a l'IMI
  • Contacta
  1. Inici
  2. / Pla de transició digital

E-Arxiu

Marc de referència

Des de l’IMI es treballa en una estratègia per poder impulsar i dur a terme tota la transició digital de l’Ajuntament per tal d’afavorir la visió global dels processos administratius clàssics i millorar l’eficiència de la feina diària del personal municipal per aconseguir una millora de la qualitat dels serveis. Aprofitant la licitació d’un nou contracte per la gestió del Centre de Processament de Dades (CPD) de l’Ajuntament s’ha adquirit nova infraestructura orientada a prestar millors serveis tant a la ciutadania com al personal municipal i oferir un servei TIC amb una reducció de costos operatius i eficiència energètica.

Descripció

El Centre de Procés de Dades de l’Ajuntament de Barcelona  és un espai utilitzat per mantenir l’equipament informàtic necessari per processar la informació de les dades de la ciutat. En aquest espai es disposa dels diferents components electrònics per garantir la continuïtat del servei (Portal de tràmits, webs municipals, serveis d’Atenció al Ciutadà, entre d’altres), gestionar informacions crítiques i disposar de mecanismes de restauració en cas necessari.

S’ha proposat un nou model en la gestió i manteniment del CPD el qual oferirà una major qualitat, fiabilitat, seguretat, control i reducció de riscos operacionals a l’Ajuntament de Barcelona. El principal objectiu és comptar amb un CPD i unes infraestructures pròpies, de manera que hi haurà un estalvi del costos, incorporant noves prestacions de serveis i es reduirà la dependència de tercers, facilitant la transició digital per a donar més i millors serveis al ciutadà. S’espera tenir el nou CPD en marxa a finals del 2021.

Nota per als usuaris del lector de pantalla. Aquesta galeria mostra un element, que pot ser una imatge o un vídeo. Feu servir els controls de l’àrea "Controls de la galeria" per veure l’element anterior o el següent. També podeu fer clic sobre l’element que voleu visualitzar.
Slide 1 of 1

Other projects

  • EUeINVOICING
  • Nou sistema d’informació per a la gestió del Centre d’Acollida d’Animals de Companyia de Barcelona (CAACB)
  • 5GCity
  • Experiències pilot sobre envelliment integral i saludable
    Experiències pilot sobre envelliment integral i saludable
Barcelona City Council logo
  • Contacta
  • Avís legal
  • Accessibilitat