L’OMIC segueix prestant els seus serveis a la ciutadania de forma telemàtica i a través del 010. Les consultes o reclamacions es continuen fent en línia. Per a aquelles consultes que requereixin atenció presencial es concertarà cita prèvia de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 hores.

(esborrar) Cita prèvia

AVÍS: A causa de la situació d'excepcionalitat, l'OMIC atendrà només amb cita prèvia de dilluns a divendres de 10 a 13 hores. Així mateix, per tal de reduir desplaçaments innecessaris, un informador/a us trucarà abans del dia de la cita, per tal de resoldre de manera telefònica la vostra reclamació. 

Si el motiu per demanar una cita prèvia es per fer una reclamació, informem que podeu realitzar-la de manera telemàtica a través del formulari de reclamacions. També ens podeu deixar la vostra consulta través del formulari de consultes del web o trucant al 010.

L'OMIC només gestiona temes de consum, no realitza tràmits de padró, impostos, multes, llicències, subvencions, beques, ajuts, temes mèdics, ITV i serveis socials. Si necessiteu demanar un certificat d'empadronament podeu fer-ho a l'Oficina Virtual.

Per a qualsevol altra consulta que no estigui relacionada amb temes de consum, també podeu dirigir-vos a les les oficines d'atenció ciutadana (OAC), trucar al 010 o consultar el web de l'Ajuntament de Barcelona.

En vermell, els dies que ja no estan disponibles.