L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
Cita prèvia
Recordem que si el motiu per demanar una cita prèvia és per fer una reclamació, podeu realitzar-la de manera telemàtica a través del formulari de reclamacions. També ens podeu deixar la vostra consulta través del formulari de consultes del web o trucant al 010.
Per demanar cita prèvia, es pot demanar a través dels següents canals:
- Portal de tràmits de l'ajuntament,ajuntament.barcelona.cat/cita/omic
- Trucant al 010
- Als Quiosc de tràmits municipals
L'OMIC només gestiona temes de consum, no realitza tràmits de padró, impostos, multes, llicències, subvencions, beques, ajuts, temes mèdics, ITV i serveis socials. Si necessiteu demanar un certificat d'empadronament podeu fer-ho a l'Oficina Virtual.
Per a qualsevol altra consulta que no estigui relacionada amb temes de consum, també podeu dirigir-vos a les les oficines d'atenció ciutadana (OAC), trucar al 010 o consultar el web de l'Ajuntament de Barcelona.