L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
Sessions informatives i d'educació en consum
L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) recull en aquesta pàgina la programació de les sessions informatives sobre temes de consum als diferents Districtes de la ciutat de Barcelona.
Les sessions les imparteix la pròpia OMIC i les diferents Associacions de persones Consumidores.
Les sessions poden ser per a un públic divers i les temàtiques poden ser tant genèriques o per a col.lectius com temàtiques específiques de consum.
I recordeu:
- Si esteu interessats en assistir en alguna sessió, us podeu posar en contacte amb l'entitat organitzadora.
- Si esteu interessats en organitzar una sessió informativa per a la vostra entitat o el vostre equipament, us podeu adreçar a consum@bcn.cat.