L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica. Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal https://ajuntament.barcelona.cat/omic/ca/tramits/cita-previa, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals.
On som?
L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) ofereix atenció presencial a les persones en matèria de consum. Emplaçada en el renovat Palau Foronda (rda. Sant Pau, 43-45, baixos), al bell mig del barri de Sant Antoni, l’OMIC atén les consultes dels ciutadans i ciutadanes i tramita les seves reclamacions.
Horari d’atenció: De dilluns a divendres de 09.30h a 13.30h només amb cita prèvia.
A més a més de l'atenció presencial, l'OMIC disposa d’altres canals d'atenció al públic:
- Telefòn. Tots els dies de 09.00 h a 18.00 h, a través del 010. Consulteu les condicions del 010.
- Web. A través d’aquest web, les persones usuàries poden sol·licitar la cita prèvia, així com fer consultes, presentar reclamacions i formular denúncies.
Recordeu que:
Podeu presentar una reclamació sempre que:
- Hàgiu fet la reclamació prèviament a l’empresa, tal com s’indica en l’apartat Requisits per tramitar una reclamació.
- Aporteu una còpia de la documentació de què disposeu sobre la qüestió plantejada.
- Empleneu el formulari de reclamació/denúncia (disponible en línia o en PDF si no us l'ha facilitat l’establiment).
- Sigueu el titular de la factura, contracte o servei a reclamar i presenteu una còpia del vostre document d’identitat. Si la factura no va al vostre nom, necessitarem una autorització expressa del titular i una fotocòpia d’ambdós documents d’identitat.
Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC)
Adreça: Rda. Sant Pau, 43-45, baixos
Districte: Eixample
Codi postal: 08015
Població: Barcelona