L’OMIC segueix prestant els seus serveis a la ciutadania de forma telemàtica i a través del 010. Les consultes o reclamacions es continuen fent en línia. Per a aquelles consultes que requereixin atenció presencial es concertarà cita prèvia de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 hores.

Sol·licitud d'informació

AVÍS: A causa de la situació d'excepcionalitat generada per la covid-19, preguem disculpes si els temps de resposta són superiors a l'habitual. Abans de tramitar una consulta, recordeu que podeu trobar resposta immediata en les informacions actualitzades d'aquest web, a la secció Preguntes freqüents o trucant al 010.

L'OMIC de l'Ajuntament de Barcelona només és competent en temes de consum, i quan la persona consumidora o empresa reclamada pertanyen a aquest municipi. A través d’aquest formulari podeu sol·licitar informació sobre qualsevol tema de consum. Us enviarem una resposta tan aviat com sigui possible. 

L'OMIC només gestiona temes de consum, no realitza tràmits de padró, impostos, multes, llicències, subvencions, beques, ajuts, temes mèdics, ITV i serveis socials. 

Si necessiteu demanar un certificat d'empadronament podeu fer-ho a l'Oficina Virtual i per a qualsevol altre tràmit municipal podeu dirigir-vos a les oficines d'atenció ciutadana (OAC), trucar al 010 o consultar el web de l'Ajuntament de Barcelona.