L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les  consultes o reclamacions s'han de fer de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia en aquest mateix web o trucant al 93 402 32 74, de dilluns a divendres, de 10 a 13 h.

Què fem?

Informació i assessorament

sobre drets com a persones consumidores.

Campanyes

 i accions formatives sobre consum.

Gestió de queixes, reclamacions i denúncies

de persones residents a Barcelona o d'establiments i empreses ubicats a Barcelona.

Mediació i conciliació

en cas de conflicte entre les parts.

Atenció a persones autònomes i microempreses

ubicades a Barcelona en serveis bàsics.

Informació de la legislació i normativa

en matèria de consum.

Col·laboració

amb associacions de persones consumidores o altres entitats de consum.

Lliurament de fulls de reclamació

als comerços i informació sobre els seus drets i obligacions envers la clientela.