L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
Què fem?
Informació i assessorament sobre drets com a persones consumidores.
Campanyes i accions formatives sobre consum.
Gestió de queixes, reclamacions i denúncies de persones residents a Barcelona.
Mediació i conciliació en cas de conflicte entre les parts.
Atenció a persones autònomes i microempreses ubicades a Barcelona en serveis bàsics.
Informació de la legislació i normativa en matèria de consum.
Col·laboració amb associacions de persones consumidores o altres entitats de consum.
Lliurament de fulls de reclamació als comerços i informació sobre els seus drets i obligacions.