L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
Preus
És obligatòri que els establiments informin del preu de venta total (amb tributs inclosos) de forma visible i clarament llegible, sense induir a error o engany, amb cartells i etiquetes tant a l’interior de l’establiment com a l’aparador.
Si el producte es comercialitza a doll o envasat mesurable, caldrà indicar el preu del pes net del producte. I en cas que s’utilitzi algún embolcall o protecció, es pesarà descomptant-lo.
Quan es tracta d’un servei, el preu s’ha d'informar amb un rètol, tarifa o fullet però si no és possible calcular-lo, les persones consumidores tenen dret a demanar un pressupost.
D’altra banda, l en cas d’entregar quantitats a compte del preu final i no formalitzar-se la compra o contractació, les empreses hauran d’informar de les condicions aplicables.