Consell Ciutadà i Consell de Districte telemàtics el dijous 10 de desembre

03/12/2020 - 15:01 h

El dijous 10 de desembre, a les 18.00 h, se celebrarà de forma telemàtica el Consell Ciutadà i a continuació, a les 18.30 h la sessió ordinària del Consell de districte de Ciutat Vella, també via telemàtica. La ciutadania podrà participar-hi enviant prèviament les seves intervencions a través d'un enllaç de la web del districte fins al dimecres 9 de desembre a les 18.30 h.

Atès l’actual context d’emergència sanitària del Covid-19, el plenari se celebrarà de forma no presencial. El seguiment de la sessió es podrà fer per streaming a través de la pàgina web del districte.

Intervencions de la ciutadania i entitats

D’acord amb l’art. 38 de les Normes reguladores de funcionament dels districtes, tant les entitats com els ciutadans i ciutadanes podran intervenir sobre els temes concrets dels punts que figuren a la part decisòria, a la part d’impuls i control i en el torn final obert de paraules de l’ordre del dia sobre altres temes d’interès general.

Aquestes intervencions no seran presencials, sinó que es realitzaran prèviament a través de la plataforma IRIS.

El termini per formular peticions d’assitència i proposar intervencions i preguntes ja s’ha exhaurit. La data límit era fins 24 hores abans de l’inici del plenari, és a dir fins el dimecres 9 de desembre, a les 18’30 h.

Les preguntes i/o consultes que s’hagin rebut a través d’aquest canal, seran llegides i respostes pel regidor o conseller/a de Districte que correspongui en cada cas.