Obert el termini per participar a la Fira d’Artesania del Portal de l'Àngel 2022

30/07/2021 - 14:18 h

Fins al 10 de setembre es poden presentar les sol·licituds i la documentació per a l'assignació de les quinzenes de la Fira d'Artesania de l'avinguda de Portal de l'Angel per al 2022.

S’obre el termini per  presentar tant les sol·licituds com la documentació per a la  selecció de les associacions que exerciran l’activitat de venda no sedentària a la Fira d’Artesania de l’avinguda de Portal de L’Àngel de Barcelona.

Termini de presentació de sol·licituds i documentació:

Des de l’endemà de la publicació de les bases definitives al BOPB fins al 10 de setembre de 2021.

Participants:

Poden participar les associacions d’artesans/es que realitzin les seves activitats dins l’àmbit de l’artesania, i que en els seus estatuts incloguin com a objectiu principal el foment i la promoció de l’artesania.

Cada associació s’ha de presentar al concurs amb un mínim de vint (20) artesans/es i un màxim de trenta (30), que també seran considerats participants. Cal tenir present però que en el moment de la tramitació de la llicència, les associacions han de garantir un mínim de quinze (15) artesans/es de la seva associació.

En aquest sentit, els artesans/es no es podran presentar per lliure sinó que s’han de presentar a través d’una associació, seguint el que estableix el paràgraf anterior.

Lloc lliurament sol·licituds:

L’Oficina del Registre del Districte de Ciutat Vella situat al carrer Ramelleres, 17.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de la plaça Sant Miquel, 3.

Podeu consultar els horaris d’atenció trucant al 010 o bé a  través de: Districte de Ciutat Vella o de Plaça Sant Miquel.

També es podrà presentar, dins del mencionat termini, per mitjà de Registre electrònic de l’Ajuntament de Barcelona o per correu ordinari. En aquest últim cas, cal posar-ho en coneixement del Districte de Ciutat Vella, abans de finalitzar el termini de presentació, mitjançant correu electrònic (fires.ciutatvella@bcn.cat) en què es llisti la documentació presentada i es faci constar la presentació per correu de la proposició i el número de certificat de la remesa.

Valoració de la documentació administrativa i tècnica:

La Mesa d’adjudicació administrativa valorarà la documentació integrant del SOBRE ÚNIC de cada associació, en el termini màxim de 20 dies hàbils des de la finalització del termini de presentació de la documentació. Si s’observen defectes o omissions esmenables s’atorgarà un termini de 10 dies hàbils per esmenar-los.

 Adjudicació de quinzenes:

 L’accés a les quinzenes proposades es realitzarà per estricte ordre de classificació, acte que es realitzarà en sessió pública. En cas d’empat de puntuació entre associacions, el desempat es realitzarà mitjançant la celebració d’un sorteig en el mateix acte.

Per al 2022 les quinzenes seran les següents:

Núm. d’ordre dates:

  1. Del 24 de gener al 6 de febrer del 2022
  2.  Del 7 al 20 de febrer del 2022
  3. Del 21 de febrer al 6 de març del 2022
  4. Del 7 al 20 de març del 2022
  5.  Del 21 de març al 3 d’abril del 2022
  6. Del 4 al 17 d’abril del 2022
  7. Del 18 d’abril al 1 de maig del 2022
  8. Del 2 al 15 de maig del 2022
  9. Del 16 al 29 de maig del 2022
  10.  Del 30 de maig al 12 de juny del 2022
  11. Del 13 al 26 de juny del 2022
  12. Del 27 de juny a l’10 de juliol del 2022
  13. Del 11 al 24 de juliol del 2022
  14. Del 25 de juliol al 7 d’agost del 2022
  15. Del 8 al 21 d’agost del 2022
  16. Del 22 d’agost al 4 de setembre del 2022
  17. Del 5 al 18 de setembre del 2022
  18. De l’10 al 23 d’octubre del 2022
  19. Del 24 d’octubre al 6 de novembre del 2022
  20. Del 7 al 20 de novembre del 2022
  21. Del 21 de novembre al 4 de desembre del 2022
  22. Del 5 al 18 de desembre del 2022