L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
Assegurances
Abans de contractar una assegurança, és important informar-se bé de les diverses ofertes per poder comparar les cobertures que ofereixen i els condicionats de cada companyia. D’aquesta manera, podrem triar aquella assegurança que és més adequada per a nosaltres.
Un cop contractada però, en cas de desavinença, adreceu la vostra reclamació a l’empresa asseguradora. En l’actualitat i potestativament, la majoria d’entitats disposen de la institució del defensor de l’assegurat i obligatòriament disposen del Departament o Servei especialitzat d’Atenció al Client.
Si no heu obtingut resposta en el termini de 30 dies, o bé la resposta no és satisfactòria, podeu contactar amb l’OMIC per a realitzar la vostra reclamació o bé podeu adreçar les vostres reclamacions a la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions.