L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
Compres a distància
Segons explica l’Agència Catalana del Consum, “les compres a distància són les que es realitzen sense la presència física simultània de l’empresari o empresària i de la persona consumidora. S’efectuen mitjançant una tècnica qualsevol de comunicació a distància i dins un sistema de contractació a distància organitzat pel propi empresari o empresària.”
Les modalitats de compra a distància són les següents:
Ens tots els casos és important destacar que la persona consumidora té el dret de desistiment i per tant teniu 14 dies per retornar el producte –o bé cancel·lar el contracte– excepte que es tracti de productes personalitzats o fets a mida, peribles, aquells que no es puguin reutilitzar per raons d’higiene, etc.