L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
Contractació de viatges
Les persones que trien contractar el seu viatge ho fan per evitar maldecaps a l’hora de preparar les seves vacances o desplaçaments. Tot i que es poden contractar diferents paquets i serveis, en general, no hauran d’encarregar-se de la compra de bitllets d’avió, contractar assegurances de viatge, potser tampoc cercar allotjament, transport pels desplaçaments, etc.
A vegades però, les persones consumidores han de fer front a l’incompliment del contractat en un principi (hotels de diferent categoria, menys excursions de les contractades o diferents, retards, suplements…) o, entre d’altres, a la manca d’informació. En aquests casos, des de l’OMIC els oferim informació i assessorament per garantir els seus drets com a persones consumidores.