L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
Serveis financers
A l’hora de contractar un producte financer en un dels molts bancs i entitats financeres que existeixen, sovint és fàcil perdre’s en la terminologia i l’argot que utilitzen. Tenim prou cultura financera entendre tots i cadascun dels condicionants dels contractes que firmem? Existeix prou jurisprudència per confirmar que sovint les persones consumidores no coneixen els termes dels contractes que les poden lligar anys amb una entitat bancària i/o financera. Per aquest motiu és tan important assessorar-se bé abans de firmar.
En cas de desavinença, podeu adreçar les vostres reclamacions a través de l’OMIC dels següents productes:
- Contractes bancaris
- Comissions
- Targetes bancàries
- Préstecs hipotecaris
- Registres d’impagats
- Crèdits ràpids