Finançament amb crèdit al consum
Si heu finançat el tractament amb un crèdit al consum, ofert pel mateix centre i vinculat a la prestació del servei, envieu la reclamació per correu certificat o burofax, o de manera que en quedi constància, a l’adreça postal del centre d’estètica “Centros Ideal” que us prestava el servei.
Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, traslladeu la reclamació a l’entitat financera, informant del tancament de l’activitat i sol·licitant tant la paralització de l’emissió de rebuts, com la devolució de la part del finançament pagat que correspon a la part del servei encara no prestat.
Si l’entitat financera no us dona una resposta satisfactòria en el termini d’1 mes, cal que us dirigiu al vostre Servei Públic de Consum per presentar la reclamació contra l’entitat financera. En el cas de Barcelona, l’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores de l’Ajuntament de Barcelona. La via de resolució serà la mediació de consum.
Pagament amb targeta de crèdit
Contacteu amb la vostra entitat financera per informar-vos de la possibilitat d’anul·lar els càrrecs. Si el banc no us anul·la els càrrecs, cal que envieu la reclamació per correu certificat o burofax a l’adreça postal del centre d’estètica “Centros Ideal” que us prestava el servei.
Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, podeu adreçar-vos a la via judicial. Si l’import de la reclamació no supera els 2.000 euros, no us caldrà advocat ni procurador.
Pagament en efectiu o amb un crèdit personal
Envieu la reclamació per correu certificat o burofax a l’adreça postal del centre d’estètica Centros Ideal que us prestava el servei. Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, podeu adreçar-vos a la via judicial. Si l’import de la reclamació no supera els 2.000 euros, no us caldrà advocat ni procurador.
Si l’empresa sol·licita el concurs de creditors, l’Agència Catalana del Consum n’informarà a la seva pàgina web.