L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les  consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals

Tanca SFAM, l’empresa d’assegurances que comercialitzava les pòlisses Celside

Tanca SFAM, l’empresa d’assegurances que comercialitzava les pòlisses Celside

ASSEGURANCES. El 24 d’abril es va iniciar el procediment de liquidació judicial de l’empresa francesa que comercialitzava assegurances per a dispositius multimèdia, principalment a establiments de MediaMarkt i Fnac.

L’empresa francesa SFAM, que comercialitzava productes d’assegurança Celside per a dispositius multimèdia com ara mòbils o ordinadors, principalment a establiments de MediaMarkt i Fnac, ha cessat totalment l’activitat. El passat 24 d’abril, el Tribunal mercantil de París va obrir un procediment de liquidació judicial de l’empresa.

Aquesta liquidació implica també el tancament de la filial espanyola, SFAM Ibérica Servicios S.L. Segons informa l’Agència Catalana del Consum, les persones que tenien reclamacions estimades per l’empresa i pendents de reemborsament o de pagament, poden reclamar aquests crèdits fins al 12 de juliol per mitjà del concurs de creditors iniciat a França.

El tràmit s’ha de fer des del lloc web https://www.sfam-lj.fr. Per fer-ho, podeu consultar les instruccions que ha publicat l’associació de consumidors francesa UFC-Que Choisir (si us cal, podeu usar l’opció de traducció automàtica del navegador).