La campanya reivindica, també, la importància de tenir un teixit comercial de proximitat saludable, potent, que forma part del veïnat, cuida els barris i contribueix a millorar la cohesió social, la seguretat, la convivència, la configuració de l’espai urbà, l’activitat econòmica arrelada i l’ocupació, entre d’altres.
La botiga en línia oficial de Barcelona, més a prop
El BCN Market, la nova botiga en línia oficial de la ciutat, està enllestint els detalls per poder obrir al setembre. La plataforma està en fase d’adhesió d’establiments de Barcelona, que poden unir-s’hi a través del seu web.
El web és un aparador virtual del comerç de barri, que permetrà als establiments tant la venda física com en línia, i on els clients podran veure el catàleg de productes de tots els establiments, reservar articles des de casa i comprar-los per recollir-los a la botiga o rebre’ls a domicili.
Aquesta és una plataforma oberta i col·laborativa entre els establiments, que té l’objectiu de generar tràfic físic i en línia als negocis locals, facilitar que el veïnat trobi resposta a les seves cerques als comerços de la ciutat i esdevenir una alternativa als grans webs de venda en línia.