Amb aquest nou servei s’amplien els canals de consulta i suport emocional per a persones que tenen cura d’altres persones, ja siguin familiars o treballadores i treballadors de la llar i de les cures, que puguin estar patint situacions de malestar, estrès o crisi emocional.
Està pensat especialment per garantir la confidencialitat i la privacitat de totes les persones usuàries, en especial de les que viuen en situació administrativa o laboral no regularitzada i que en el seu dia a dia no disposen de temps ni espai per mantenir converses privades i íntimes.
El telèfon s’ha posat en marxa gràcies a l’acord de col·laboració amb la Fundació Ajuda i Esperança, entitat sense ànim de lucre amb 38 anys d’experiència en el suport al benestar emocional i la millora de la qualitat de vida de les persones que viuen situacions de solitud, incomunicació o patiment.
Aquest servei innovador complementa el servei telefònic de suport emocional i psicològic ja existent per a les persones beneficiàries de la Targeta Cuidadora.