El Consell de Districte es desenvoluparà telemàticament per complir amb les mesures sanitàries adoptades per prevenir contagis per covid-19. Les noves formes de treballar fan que el ple de dijous se celebri de forma semipresencial, amb una part dels membres del Consell a la sala d’actes i una altra part, connectats per videoconferència.
El ple, que començarà a les 17.30 h, s’emetrà per streaming i es podrà seguir en directe a través del següent enllaç:
Consell de Districte de Sant Martí: emissió en directe
D’acord amb l’art. 38 de les Normes Reguladores de Funcionament dels Districtes, tant les entitats com la ciutadania poden intervenir sobre els temes que figuren en els punts de l’ordre del dia: la part decisòria, d’impuls i control i el torn final obert sobre altres temes d’interès general.
Atesa la circumstància de no presencialitat de públic (les característiques de la sala d’actes no permeten mantenir les mesures de seguretat adequades), el veïnat de Sant Martí pot formular una pregunta o suggeriment sobre alguns dels punts de l’ordre del dia (document disponible en l’apartat ‘Adjunts’) a través de l’espai habilitat al web d’Atenció en línia, accessible a través d’aquest enllaç:
Consell de Districte de Sant Martí: petició d’intervenció
La sol·licitud s’ha de presentar com a màxim 24 hores abans de l’inici de la sessió, és a dir, fins dimecres 5 de maig a les 17 h.
La Presidència del Consell de Districte donarà compte en el punt a què es refereixin les sol·licituds de participació rebudes mitjançant aquest canal, donant la paraula durant la sessió al membre del Govern del Districte encarregat de donar-hi resposta.