Cita prèvia per fer tràmits relacionats amb el parc públic a l'Oficina IMHAB

19/07/2020 - 22:53 h

Un equip de professionals experts aten consultes i tràmits sobre el parc públic d'habitatge de Barcelona, exclusivament amb cita prèvia si la gestió no es pot dur a terme de manera telemàtica

La ciutadania pot adreçar-se a l’oficina de l’Institut Municipal d’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona per dur a terme tràmits que tinguin a veure amb el parc públic d’habitatges. Per fer-ho, és imprescindible demanar cita prèvia per ser atès un dia i hora concrets a través dels diversos sistemes habilitats, que són els següents:

-per internet a través de l’Oficina Virtual de Tràmits (vegeu l’enllaç a l’espai ‘Més informació’),
-per telèfon als 932.915.404, 932.915.424 i 932.915.406, de 9 a 14 h (o al 932.918.533 per a tràmits de caixa)
-adreçant-vos a un Quiosc Punt BCN.

Gestió del parc públic

L’oficina de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació de Barcelona és l’espai de trobada per amb la ciutadania per a resoldre totes aquelles qüestions relacionades amb el parc públic, on actualment l’IMHAB hi administra més de 7.000 habitatges de lloguer distribuïts per tota la ciutat.

Per a qualsevol gestió relacionada amb el parc públic d’habitatge, l’oficina IMHAB compta amb un equip tècnic especialitzat a través del qual podràs rebre informació general o bé efectuar tràmits relacionats amb els rebuts i pagaments de caixa, pagament de fiances, informació i tràmits del parc públic o reduccions del lloguer.

Més informació