Donat que la sala d’actes del Districte no permet l’aplicació estricta de les normes sanitàries, la sessió se celebrarà sense públic presencial. El veïnat que vulgui participar-hi pot sol·licitar la seva intervenció en directe per exposar la seva pregunta. Les peticions es poden registrar a través de la plataforma Decidim.Barcelona fins a 24 hores abans de l’inici de la sessió, és a dir, fins diumenge 21 de febrer a les 18 h, clicant l’enllaç següent:
Registre d’intervencions de l’Audiència Pública de Sant Martí
Les persones que sol·licitin la seva intervenció rebran les instruccions per poder-ho fer el mateix dia de la sessió a través de l’adreça-e que hagin designat a l’hora de fer la petició. Això els permetrà d’intervenir-hi directament, cosa que podran fer seguint els paràmetres estipulats per la secretaria de l’òrgan per a la correcta conducció de la sessió.
L’Audiència Púbilca es podrà seguir en directe per streaming a través de l’enllaç següent:
Retransmissió en directe de l’Audiència Pública de Sant Martí
L’acte estarà conduït per la presidenta del Consell del Districte, Marilen Barceló, que moderarà la sessió. El regidor de Sant Martí, David Escudé, respondrà les preguntes de la ciutadania amb la col·laboració de l’equip de Govern del Districte.
L’Audiència Pública, el màxim òrgan de participació
L’Audiència Pública de Sant Martí és un espai obert a tot el veïnat en què es pot tractar qualsevol tema relatiu als barris del districte. S’utilitza com un sistema de millora contínua en la gestió municipal i com una font important d’informació. És una eina de debat i un mecanisme per a la formulació de propostes que permet al veïnat implicar-se en la gestió pública.
Tal com la defineix la Carta Municipal de Barcelona, l’Audiència Pública és una de les principals eines de participació prevista perquè la ciutadania s’adreci o proposi a l’administració municipal l’adopció de determinats acords o per rebre informació de les seves actuacions.
El desenvolupament de les Audiències Públiques facilita el treball en grup de totes les persones implicades i millora les relacions entre la ciutadania, els càrrecs polítics i el personal tècnic municipal, cosa que es tradueix en una resolució positiva dels conflictes i les demandes veïnals.