Educació
Per mirar de revertir les tendències segregadores i els estereotips de gènere, cal incorporar-la de manera integral i incloent-hi els diversos nivells educatius al llarg del cicle de vida, agents educatius (escoles, entitats de lleure, famílies, AFA...) i espais eductius (classes, patis escolars, espais extraescolars i de lleure...). Tal com senyala la UNESCO, és fonamental que es treballi la igualtat de gènere en tot el sistema educatiu en relació amb l’accés, el contingut, el context i les pràctiques d’ensenyament i aprenentatge, els resultats de l’aprenentatge i les oportunitats de vida i treball.
Totes les imatges de la sessió d'Educació
Quines idees van sortir?
Entre d’altres necessitats, les participants al grup de treball van destacar:
- La importància de tenir una visió global de l’educació, més enllà de la formal;
- Tenir en compte el context cultural de forma més efectiva;
- Abordar la precarietat laboral de les treballadores de les escoles bressol;
- Contemplar les necessitats específiques dels infants amb discapacitat.