Aquí encontrarás los trámites que se gestionan desde la Guardia Urbana y otras entidades o instituciones relacionados con la seguridad, la convivencia y la movilidad.
Trámites más frecuentes
-
Cita previa para todos los trámites que son responsabilidade de la Guardia Urbana
-
Permiso de ocupación del espacio público para andamios, grúas o mudanzas
-
Permiso de filmación y fotografía en la calle
-
Suspensión de la ejecución de sanciones por infracciones de la Ordenanza de circulación de peatones y de vehículos
-
Sustitución de sanciones por infracciones de las ordenanzas municipales
Seguretat ciutadana
-
Intervencions de seguretat ciutadana
-
Seguretat xarxa metro
-
Dispositius estacionals: Operació estiu, Dispositiu Nadal, inici curs escolar, etc
-
Inspeccions: joguines, aliments en mal estat, pirotècnia, etc
-
Vigilància activa a carrers i espais verds
-
Intervencions de repressió del delicte (detenir i custodiar persones, cercar i protegir proves de delictes, etc)
Seguretat viària
-
Intervencions accidents de trànsit
-
Regulació moviments i estacionaments via pública
-
Programa de formació en seguretat viària laboral
-
Controls alcoholèmies i drogotests
-
Consells conductors (bicicleta, cotxe, moto) i vianants
-
Consells mobilitat gent gran
Proximitat i Convivència
-
Trobades amb la ciutadania
-
Policia de Barri
-
Programa ‘A prop teu’ (gent gran)
-
Servei d’Educació per a la Seguretat
-
Projecte Joves i Autoritat
-
Policia assistencial (persones ferides, persones extraviades, persones malaltes, etc)
-
Tinença responsable d’animals de companyia
-
Control d’apartaments turístics
-
Coordinació d’obres
-
Gestió de troballes
-
Intervencions mal ús de l’entorn urbà
-
Suport a altres institucions quan sol·liciten col·laboració en alguna fase d'un procediment aliè