L’OMIC segueix prestant els seus serveis a la ciutadania de forma telemàtica i a través del 010. Les consultes o reclamacions es continuen fent en línia. Per a aquelles consultes que requereixin atenció presencial es concertarà cita prèvia de dilluns a divendres de 10.00 a 13.00 hores.

L’OMIC obre una línia directe d’atenció a les afectades pels talls de llum

L’OMIC obre una línia directe d’atenció a les afectades pels talls de llum

Subministraments bàsics. L'OMIC posa a disposició de les persones afectades pels talls de subministrament elèctric, a causa de les averies a la xarxa de les últimes setmanes, un telèfon específic de consultes i assessorament.

El servei informa, assessora i acompanya a les persones per a que puguin fer les seves reclamacions. Alhora, permetrà a l'OMIC recollir les incidències a nivell de ciutat, traslladar-ho als òrgans competents i dur a terme les accions necessaries respecte les xarxes de subministrament elèctric.

A qui es dirigeix?

El nou servei està dirigit exclusivament a les afectades pels talls de subministrament elèctric a causa de les averies a la xarxa d’aquestes últimes setmanes, tant a la ciutadania en general, com a persones autònomes, pimes i microempreses.

Com sol·licitar el servei?

Trucant al telèfon 93 402 75 94 de dilluns a divendres de 9 a 14 hores o contactant a través del correu consum@bcn.cat.

*Per a totes aquelles consultes o tràmits de reclamacions d’altres incidències (lectura comptador, facturació, canvi companyia, etc…) podeu contactar amb l’OMIC pels canals habituals, ja sigui trucant al 010 o a través del web de l’OMIC.

En cas de tall de subministrament de llum a llars vulnerables amb dificultats fer front a les factures, contacteu amb els punts d’assessorament energètic, trucant al telèfon 930 008 054, de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h.