L’Ajuntament de Barcelona ha decidit cancel·lar l’edició d’enguany de la Cursa de Bombers a causa de la situació generada per la pandèmia de la covid-19 i ajornar-la al diumenge 24 d’octubre de 2021, per tal de garantir al màxim la salut de tots i totes els/les corredors/es, així com de totes les persones implicades en aquesta festa del running.
Per a les persones inscrites, es facilitarà un formulari a través del qual es podrà gestionar la inscripció. Les tres opcions que s’ofereixen són:
– Mantenir la inscripció per al 2021.
– Demanar la devolució del 70% de la inscripció. El 30% restant quedarà com a donatiu a l’organització, per compensar els costos de tota la gestió feta fins avui.
– Demanar la devolució íntegra de l’import.
El període de gestió d’inscripcions estarà disponible fins el proper dimarts 15 de desembre de 2020. Durant els propers dies, l’organització contactarà amb els/les participants per tal d’informar-los/les i ajudar-los/les en la gestió dels seus dorsals.
Agraïm la vostra confiança i esperem que el proper any puguem tornar a gaudir tots/tes d’una gran Cursa de Bombers 2021.