Documentos temáticos

Guía para promover una dieta saludable y económica para diferentes tipologías de familia, especialmente para las que están en una situación de dificultad económica, que proporciona orientaciones y recomendaciones para preparar con autonomía comidas diarias saludables con un mínimo coste.

Año del documento:
2020

Guia per promoure una dieta saludable i econòmica per a diferents tipologies de família, especialment per a les que estan en una situació de dificultat econòmica, que proporciona orientacions i recomanacions per preparar amb autonomia àpats diaris saludables amb un mínim cost.

Año del documento:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Año del documento:
2020

Quia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Año del documento:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva. 

Año del documento:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Año del documento:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Año del documento:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Año del documento:
2020

El lleure educatiu d’estiu a la ciutat de Barcelona. Guia de suport i orientacions pedagògiques per al 2020.

Año del documento:
2020

Guía de orientaciones, recomendaciones y pautas para facilitar el trabajo a los equipos educativos que deben planificar, ejecutar y evaluar las actividades de verano.

Año del documento:
2020

Entre les funcions dels equips d’atenció a la infància i adolescència (EAIA), està l’estudi i diagnòstic de la situacions d’infants derivades pels centres de serveis socials (CSS) o DGAIA. Aquest estudi permetrà fer les propostes tècniques i administratives prèvies a qualsevol mesura protectora. Aquest document, és el primer dels cinc que relaten i detallen tots aquests processos tècnics dels EAIAs de la ciutat de Barcelona en la fase d’estudi i diagnòstic.

Año del documento:
2017

Entre les funcions dels equips d’atenció a la infància i adolescència (EAIA), està l’estudi i diagnòstic de la situacions d’infants derivades pels centres de serveis socials (CSS) o DGAIA. Aquest estudi permetrà fer les propostes tècniques i administratives prèvies a qualsevol mesura protectora. Aquest document, és el segon dels cinc que relaten i detallen tots aquests processos tècnics dels EAIAs de la ciutat de Barcelona en la fase d’estudi i diagnòstic.

Año del documento:
2017

Entre les funcions dels equips d'atenció a la infància i adolescència (EAIA), està l’estudi i diagnòstic de la situacions d’infants derivades pels centres de serveis socials (CSS) o DGAIA. Aquest estudi permetrà fer les propostes tècniques i administratives prèvies a qualsevol mesura protectora. Aquest document és el tercer dels cinc que relaten i detallen tots aquests processos tècnics dels EAIAs de la ciutat de Barcelona en la fase d’estudi i diagnòstic.

Año del documento:
2017

Entre les funcions dels equips d’atenció a la infància i adolescència (EAIA), està l’estudi i diagnòstic de la situacions d’infants derivades pels centres de serveis socials (CSS) o DGAIA. Aquest estudi permetrà fer les propostes tècniques i administratives prèvies a qualsevol mesura protectora. Aquest document, és el quart dels cinc que relaten i detallen tots aquests processos tècnics dels EAIAs de la ciutat de Barcelona en la fase d’estudi i diagnòstic.

Año del documento:
2017

Entre les funcions dels equips d’atenció a la infància i adolescència (EAIA), està l’estudi i diagnòstic de la situacions d’infants derivades pels centres de serveis socials (CSS) o DGAIA. Aquest estudi permetrà fer les propostes tècniques i administratives prèvies a qualsevol mesura protectora. Aquest document, és el cinquè dels cinc que relaten i detallen tots aquests processos tècnics dels EAIAs de la ciutat de Barcelona en la fase d’estudi i diagnòstic.

Año del documento:
2017

Què vull fer? Coneix totes les opcions que et connecten al futur. Guia elaborada pel Centre d’Assessorament Acadèmic per a Joves (CAAJ) del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Barcelona, juntament amb els serveis infoJOVE de Barcelona. Amb la col·laboració del Consorci d’Educació de Barcelona (CEB)​.

Año del documento:
2021

Guia de prevenció dels abusos sexuals a les activitats del Protocol de Prevenció dels Abusos Sexuals en l’àmbit del lleure, elaborat per la Fundació Vicki Bernadet i la Universitat de Barcelona, amb el suport de la Generalitat de Catalunya.

Año del documento:
2018

Infografia elaborada pel Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya que complementa la guia de recomanacions i recursos per a la gestió i acompanyament emocional de la infància i l'adolescència en espais educatius i de lleure.

Año del documento:
2021

Guia de suport i orientacions pedagògiques en el lleure educatiu i esportiu que té l’objectiu de posar a l’abast propostes concretes per incorporar maneres d’organitzar-se amb més intencionalitat educativa i incloure aprenentatges vinculats a competències bàsiques instrumentals centrades en l’expressió oral, la lectura i el joc matemàtic. Aquesta guia promou que direccions i monitoratge triïn i adaptin metodologies per nodrir de més objectius educatius les activitats d’estiu. No es tracta d’escolaritzar el lleure educatiu que és i ha de ser lúdic per naturalesa, sinó de fer-lo més nutritiu en hàbits i aprenentatges.

Año del documento:
2021

Páginas

Ayuntamiento de BarcelonaÁrea de Derechos Sociales, Justicia Global, Feminismos y LGTBIContactaAviso legal Accessibilidad