El diari The New York Times dedica en la seva edició digital del 14 de maig un reportatge a la transformació de la zona de les Glòries. La seva autora, Jane Margolies, ressalta la conversió de l'espai, la desconstrucció de l'anella viària i el fet que la plaça acull un pol d'equipaments que cada dia atrauren a més persones.
El reportatge ressalta la transformació de la plaça des d'Ildefons Cerdà fins al 22@ i parla d'edificis emblemàtics com la Torre Agbar "en forma de coet" i de mercats emergents que tenen lloc al Poblenou com el Palo Alto Market.
Destaca especialment el Mercat dels Encants, el Teatre Nacional de Catalunya que titlla com "una inspiració del Partenó" i l'edifici del Disseny Hub Barcelona. En aquest cas, l'autora ressalta que aquest edifici posiciona Barcelona com una ciutat que aposta pel disseny, que aglutina els professionals i les iniciatives que s'impulsen en aquest sector. Parla del Museu del Disseny com un nou equipament "que uneix les col·leccions d'arts decoratives catalanes, gràfics, ceràmica, tèxtil i moda" i el qualifica com un "focus d'atracció" per als amants del disseny.
Per finalitzar, ressalta el fet que, amb aquestes transformacions, Les Glòries ha deixat de ser un espai per als cotxes i per convertir-se en un espai només per a les persones.