L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les  consultes o reclamacions s'han de fer de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia en aquest mateix web o trucant al 93 402 32 74, de dilluns a divendres, de 10 a 13 h.

Actualitat

14/11/2022

Com a persona consumidora, també tens drets lingüístics

DRETS. En marxa una campanya informativa de l'Agència Catalana del Consum amb l’objectiu que les persones consumidores coneguin els seus drets lingüístics i els exerceixin.

11/11/2022

L'OMIC et recorda els consells per comprar de forma segura durant el Black Friday i el Cyber Monday

CONSUM. Si tens pensat comprar durant el Black Friday o el Cyber Monday, et facilitem consells i recomanacions perquè puguis fer-ho amb seguretat i responsabilitat.

29/09/2022

L'OMIC impulsa sessions informatives d'educació financera per a persones grans a tots els districtes de Barcelona

EDUCACIÓ FINANCERA. Les sessions, que seran presencials i gratuïtes, informaran les persones grans i el seu entorn proper sobre els drets que tenen com a persones consumidores, de quina manera poden exercir-los i qui et pot orientar...

23/06/2022

Recomanacions a les persones afectades per la vaga de Ryanair

AEROLÍNIES. En cas de cancel·lació d'un vol, la normativa europea estableix el dret a escollir entre la devolució de l'import del bitllet o un mitjà de transport alternatiu, a més de la possibilitat de rebre una compensació econòmica...

10/05/2022

Avís a les persones afectades pel tancament dels centres d’estètica MED&LÁSER

CONSUM. L’Agència Catalana del Consum té constància del tancament dels centres d’estètica MED&LÁSER a centres comercials de Sant Boi de Llobregat, Sant Quirze del Vallès i Barberà del Vallès i ha emès un avís informatiu per a les...

14/02/2022

Què implica la nova Llei de Garanties? Coneix-ne tots els detalls

CONSUM. La nova llei, en vigor des de l'1 de gener de 2022, amplia el termini de garantia legal dels productes de 2 a 3 anys. Alhora, els fabricants estaran obligats a oferir peces de recanvi durant 10 anys, des de la descatalogació,...

04/02/2022

L’Ajuntament de Barcelona inicia un treball conjunt amb entitats ciutadanes per donar resposta a la problemàtica dels caixers a la ciutat

BANCA. Jaume Collboni ha anunciat que durà a terme en els propers 3 mesos una prova pilot per situar caixers a equipaments municipals i que properament obrirà una línia telefònica per atendre a les persones afectades, entre d’altres...

16/12/2021

El comerç de proximitat de Barcelona reforça el seu compromís amb la sostenibilitat i el consum responsable

SOSTENIBILITAT. Diversos gremis i entitats del teixit comercial han signat recentment el pacte liderat per la fundació Rezero per impulsar la reutilització d'envasos i lluitar contra el plàstic d'un sol ús. Facilitaran als clients...

25/11/2021

L'OMIC et recorda els consells per comprar de forma segura durant el Black Friday i el Cyber Monday

CONSUM. Si teniu pensat comprar durant el Black Friday o el Cyber Monday, us recordem consells i recomanacions perquè pugueu fer-ho amb seguretat i responsabilitat.

25/11/2021

L'OMIC et dona 10 consells de prevenció davant les revisions de gas als domicilis

CONSUM. Coincidint amb l'inici de la temporada de fred, l'Oficina Municipal d'Informació a les Persones Consumidores (OMIC) recorda deu consells per evitar patir estafes en les revisions periòdiques de gas a domicili.

Pàgines