Documents temàtics

Guía para promover una dieta saludable y económica para diferentes tipologías de familia, especialmente para las que están en una situación de dificultad económica, que proporciona orientaciones y recomendaciones para preparar con autonomía comidas diarias saludables con un mínimo coste.

Any del document:
2020

Guia per promoure una dieta saludable i econòmica per a diferents tipologies de família, especialment per a les que estan en una situació de dificultat econòmica, que proporciona orientacions i recomanacions per preparar amb autonomia àpats diaris saludables amb un mínim cost.

Any del document:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Any del document:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Any del document:
2021

Quia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Any del document:
2020

Quia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Any del document:
2021

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva. 

Any del document:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva. 

Any del document:
2021

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Any del document:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Any del document:
2021

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Any del document:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Any del document:
2020

Guia que pretén facilitar eines que permetin apropar-se a temàtiques socials de l’entorn, vinculades als objectius de desenvolupament sostenible, per aprofundir en algun dels seus aspectes, emprant la metodologia artística com a procés d’indagació, construcció de coneixement i creació plàstica de manera individual o col·lectiva.

Any del document:
2021

El lleure educatiu d’estiu a la ciutat de Barcelona. Guia de suport i orientacions pedagògiques per al 2020.

Any del document:
2020

Guía de orientaciones, recomendaciones y pautas para facilitar el trabajo a los equipos educativos que deben planificar, ejecutar y evaluar las actividades de verano.

Any del document:
2020

Entre les funcions dels equips d’atenció a la infància i adolescència (EAIA), està l’estudi i diagnòstic de la situacions d’infants derivades pels centres de serveis socials (CSS) o DGAIA. Aquest estudi permetrà fer les propostes tècniques i administratives prèvies a qualsevol mesura protectora. Aquest document, és el primer dels cinc que relaten i detallen tots aquests processos tècnics dels EAIAs de la ciutat de Barcelona en la fase d’estudi i diagnòstic.

Any del document:
2017

Entre les funcions dels equips d’atenció a la infància i adolescència (EAIA), està l’estudi i diagnòstic de la situacions d’infants derivades pels centres de serveis socials (CSS) o DGAIA. Aquest estudi permetrà fer les propostes tècniques i administratives prèvies a qualsevol mesura protectora. Aquest document, és el segon dels cinc que relaten i detallen tots aquests processos tècnics dels EAIAs de la ciutat de Barcelona en la fase d’estudi i diagnòstic.

Any del document:
2017

Entre les funcions dels equips d'atenció a la infància i adolescència (EAIA), està l’estudi i diagnòstic de la situacions d’infants derivades pels centres de serveis socials (CSS) o DGAIA. Aquest estudi permetrà fer les propostes tècniques i administratives prèvies a qualsevol mesura protectora. Aquest document és el tercer dels cinc que relaten i detallen tots aquests processos tècnics dels EAIAs de la ciutat de Barcelona en la fase d’estudi i diagnòstic.

Any del document:
2017

Entre les funcions dels equips d’atenció a la infància i adolescència (EAIA), està l’estudi i diagnòstic de la situacions d’infants derivades pels centres de serveis socials (CSS) o DGAIA. Aquest estudi permetrà fer les propostes tècniques i administratives prèvies a qualsevol mesura protectora. Aquest document, és el quart dels cinc que relaten i detallen tots aquests processos tècnics dels EAIAs de la ciutat de Barcelona en la fase d’estudi i diagnòstic.

Any del document:
2017

Entre les funcions dels equips d’atenció a la infància i adolescència (EAIA), està l’estudi i diagnòstic de la situacions d’infants derivades pels centres de serveis socials (CSS) o DGAIA. Aquest estudi permetrà fer les propostes tècniques i administratives prèvies a qualsevol mesura protectora. Aquest document, és el cinquè dels cinc que relaten i detallen tots aquests processos tècnics dels EAIAs de la ciutat de Barcelona en la fase d’estudi i diagnòstic.

Any del document:
2017

Pàgines

Ajuntament de BarcelonaÀrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBIContactaAvís legal Accessibilitat