La Comissió de la Gent Gran del Districte es prepara per elegir dues persones o entitats que els representaran al Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona. El termini de presentació de candidatures serà del 2 al 14 de maig.
El procés de participació
Poden presentar-hi candidatures les persones grans usuàries o membres de les
entitats, serveis i equipaments que formen part de la Comissió.
Podeu sol·licitar més informació sobre com participar-hi directament a l’entitat del Districte:
Gent gran – Direcció de Serveis a les
Persones i el Territori – Districte de
l’Eixample
C. València, 307, 3r 1a
08009 Barcelona
93 291 62 97 – 627 550 578
mfreixa@bcn.cat
Calendari Electoral
A partir del dia 2 de maig i fins al 14 de maig s’obrirà la convocatòria de presentació de candidatures. Més endavant, del 16 al 20 de maig, es farà la pertinent difusió de les candidatures presentades.
El procés de votació es farà telemàticament per correu entre els dies 20 i 31 de maig. Finalment, el recompte i els resultats estan previstos per al dia 7 de juny.
Què és la Comissió de Gent Gran i el Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona?
La Comissió de Gent Gran de l’Eixample està formada per entitats i persones que treballen per
millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones grans al districte.
El Consell Assessor de la Gent Gran de Barcelona és un òrgan consultiu i de participació de l’Ajuntament de Barcelona que vetlla pels drets i benestar de la gent gran en l’àmbit de ciutat. Està format, entre d’altres, per entitats, federacions i organitzacions de persones grans d’àmbit de ciutat, més els 20 representants de les comissions de gent gran dels 10 districtes. Està presidit per l’alcaldessa, o regidor/a en qui delegui, i en formen part també els consellers i conselleres de gent gran dels 10 districtes.