Convocatòria presencial i telemàtica de l’Audiència Pública

15/09/2022 - 10:43

Participació. Dimarts, 20 de setembre, tindrà lloc l’Audiència Pública de l’Estat del Districte de Sarrià - Sant Gervasi, en una única convocatòria que començarà a les 18.30 h.

Dimarts, 20 de setembre, tindrà lloc l’Audiència Pública de l’Estat del Districte de Sarrià - Sant Gervasi, en una única convocatòria que començarà a les 18.30 h.

A causa de les normes de seguretat actuals legalment establertes en què es troba la nostra ciutat durant la pandèmia del COVID-19, l’assistència i la forma de poder participar-hi a la sessió serà presencial, i, a més, la sessió serà retransmesa i es podrà seguir en directe tant per l’streaming de Youtube  com des de la pàgina web del Districte, on es podrà seguir l’Audiència a distància.

Participació dels veïns i veïnes a l’Audiència Pública

En aquesta ocasió, no hi haurà un nombre limitat de membres del Consell del Districte ni tampoc de veïnes i veïns de públic.

Per tant, la participació es podrà fer a través dels següents canals:

  • Presencialment.
  • Digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l’audiència pública, mitjançant enllaç extern a través dels comentaris, abans de la celebració de l’Audiència (és a dir, fins a les a les 18.30 hores del 19 de setembre de 2022). Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se -enllaç extern-).
  • Digitalment intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar (a través del programa Sala Barcelona). Per participar en directe digitalment, cal inscriure’s fins a les a les 18.30 hores del 19 de setembre de 2022, i posteriorment s’enviarà per correu electrònic, 30 minuts abans de l’inici de la sessió, l’enllaç següent per poder participar en directe. Així mateix, en cas que les peticions d’intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud.

*Recordem que la identificació s’ha de realitzar de forma completa, és a dir, nom i cognoms. No serà admesa identificació en forma sigles abreujades ni tampoc de cap pseudònim , o forma assimilada, en cas contrari, no serà llegida la pregunta o petició formulada prèviament ni s’autoritzarà la intervenció en directe durant la sessió, a l’efecte de garantir el compliment del deure d’identificació de totes les persones que intervinguin en els documents oficials i/o gravacions àudiovisuals i altres mitjans de reproducció assimilats de l’esmentada sessió.

Aquest acte comptarà  amb les següents mesures d’accessibilitat a la comunicació:

Subtitulació en pantalla

Interpretació en llengua de signes