Tindrà lloc el dijous 3 de novembre, a les 18.30 hores, a la Seu del Districte (c. Aragó, 311). La sessió es podrà seguir en directe a través del web del Districte i es podrà participar tant de manera presencial com telemàtica.
Les persones que vulguin exposar les seves consideracions a l’equip de govern ho podran fer de manera presencial o per videoconferència. En ambdós casos, per intervenir-hi, cal que registrin la seva petició:
- Per participar en directe de manera presencial, amb opció a rèplica, cal inscriure’s fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència, a través d’aquest formulari.
- Per participar en directe per videoconferència, amb opció a rèplica, cal inscriure’s fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència, a través d’aquest formulari. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s’enviarà per correu electrònic l’enllaç per poder participar en directe.
També pots seguir l’Audiència pública per streaming.
Avís: el xat del canal de Youtube no està moderat, per tant no es contempla la possibilitat de fer preguntes a través d’aquest canal.
L’Audiència estarà conduïda per la presidenta del Consell del Districte, Eva Baró Ramos, que serà l’encarregada de gestionar el torn de paraules. El regidor del Districte, Pau Gonzàlez Val, amb el suport de l’equip de govern, respondrà totes les preguntes o peticions formulades durant el transcurs de la sessió. En cas que no hi hagi prou temps, ho farà per escrit en un termini màxim de 30 dies, a través de la bústia ciutadana.
Disposeu de tota la informació a la plataforma de participació ciutadana decidim.barcelona.
La sessió comptarà amb subtitulació en directe per a persones amb discapacitat auditiva.