L'Audiència Pública de Gràcia tindrà lloc el proper 21 de febrer a les 18.15 h a la Seu del Districte de Gràcia i serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte i de la plataforma digital de participació decidim.barcelona.
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal. És un canal de participació ciutadana previst a l’article 31 de la Carta Municipal, a l’article 66 del Reglament de Participació Ciutadana, als articles 45 i 46 de les Normes reguladores del funcionament dels districtes i al Reglament del Districte.
Les sessions de l’Audiència Pública tenen una durada prevista de dues hores.
Com s’hi pot participar?
• De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l’Audiència Pública a través dels comentaris, fins 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes per escrit cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil! Consulta aquí com registrar-se.
• Intervenint en directe a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Per participar en directe digitalment, cal inscriure’s fins 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s’enviarà per correu electrònic l’enllaç per poder participar en directe. En cas que les peticions d’intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud.
Per on es pot seguir l’Audiència Pública?
L’Audiència Pública se celebrarà des de la Sala de Plens del Districte i serà retransmesa en streaming. Per seguir la sessió en línia entreu aquí.
La sessió comptarà amb servei de subtitulació en directe per a persones amb sordesa.
Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s’envia per correu electrònic l’enllaç per poder participar en directe. En cas que les peticions d’intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se segueix l’ordre de recepció de la sol·licitud.
El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió. Atès que l’Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.
Per a dubtes o incidències vinculades al funcionament de l’Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic a: participagracia@bcn.cat.