Audiència Pública del districte, el dijous 21 d'abril

12/04/2022 - 12:39

Se celebrarà el dijous 21 d’abril a les 18.30 h, de forma presencial i telemàtica. La sessió serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte i de la plataforma digital de participació decidim.barcelona.

Se celebrarà el dijous 21 d’abril a les 18.30 h, de forma presencial i telemàtica. La sessió serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte i de la plataforma digital de participació decidim.barcelona.

Com es pot participar

La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica.

Es pot participar a través dels següents canals:

  1. De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l’Audiència Pública de la plataforma decidim.barcelona fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Això permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre adequadament. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se)
  2. Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3,). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe .
  3. Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe .  Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.

El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l’Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

Pots sol·licitar suport d’idioma a participaciocvella@bcn.cat

El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l’Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l’Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic: audienciaciutatvella@bcn.cat 

L’Audiència serà retransmesa en streaming a través d’aquest enllaç de la  pàgina web del Districte de Ciutat Vella.

El fòrum ciutadà o Audiència Pública, d’àmbit de districte, és la trobada en una data determinada dels responsables municipals amb la ciutadania perquè aquesta pugui rebre informació, presentar i debatre propostes en relació amb una determinada actuació pública, activitat o programa d’actuació.