Una vegada celebrades les sessions informatives i les passejades, es convoca una tercera sessió de retorn el 29 de juny a les 18 h a la sala de plens del Districte, on s’explicaran les actuacions previstes i es prioritzaran les demandes sorgides.
El nou contracte de neteja i recollida de residus per als pròxims vuit anys incorpora millores que permetran donar un servei adaptat a les particularitats de cada barri. Entre els mesos de març i abril s’han dut a terme sessions informatives on s’han exposat les característiques del nou contracte i també passejades per analitzar l’estat de la neteja a cada barri i detectar-ne els punts febles.
Ara es convoca una sessió informativa i participativa per posar en comú les dades i conclusions extretes en les diferents trobades. Tota aquesta informació permetrà elaborar un Pla de Manteniment Integral adaptat a cada barri, amb la complicitat del veïnat, entitats i teixit comercial.
La sessió serà:
Dimecres, 29 de juny a les 18 h
Sala d’Actes de la Seu del Districte de Gràcia (plaça Vila de Gràcia, 2)