Audiència Pública del districte, el dijous 10 de febrer

01/02/2022 - 09:18

Se celebrarà el dijous 10 de febrer a les 18.30 h. La sessió serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte i de la plataforma digital de participació decidim.barcelona.

La sessió se celebrarà el dijous 10 de febrer a partir de les 18.30 h a la Sala Ernest Lluch de la Seu del Districte. Serà retransmesa en streaming a través de la pàgina web del Districte i de la plataforma digital de participació decidim.barcelona

Tot i que no hi ha limit d’aforament, l’assistència presencial estarà limitada per tal de poder garantir la distància de seguretat recomanada.

Com es pot participar

La sessió tindrà lloc de manera presencial i telemàtica.

Es pot participar a través dels següents canals:

  1. De forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a la sessió de l’Audiència Pública a través de l’apartat intervencions en directe, fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència. Això permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre adequadament. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil (consulta com registrar-se)
  2. Intervenint en directe presencialment a la Sala Ernest Lluc de la Seu del Districte (Plaça del Bonsuccés, 3,). Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe .
  3. Intervenint digitalment en directe a través de videoconferència. Per fer-ho, pots emetre la pregunta o petició el mateix dia de l’Audiència o ens la pots avançar fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència a través del formulari del menú Intervencions en directe .  Això ens permetrà recopilar amb suficient antelació la informació per respondre’t adequadament.

El Regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà totes les preguntes o peticions formulades, prioritzant les intervencions en directe avançades prèviament. Atès que l’Audiència tindrà una durada de 2 hores, totes aquelles preguntes a les quals no es pugui donar resposta en aquest temps, seran respostes per escrit amb posterioritat.

Pots sol·licitar suport d’idioma a participaciocvella@bcn.cat

Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l’Audiència Pública cal adreçar-se al correu electrònic: audienciaciutatvella@bcn.cat 

L’Audiència serà retransmesa en streaming a través d’aquest enllaç de la  pàgina web del Districte de Ciutat Vella.

El fòrum ciutadà o Audiència Pública, d’àmbit de districte, és la trobada en una data determinada dels responsables municipals amb la ciutadania perquè aquesta pugui rebre informació, presentar i debatre propostes en relació amb una determinada actuació pública, activitat o programa d’actuació.