Tindrà lloc el dijous 2 de febrer, a les 18.30 h, a la Seu del Districte (c. Aragó, 311). Les persones que vulguin exposar les seves consideracions a l’equip de govern ho podran fer de manera presencial o per videoconferència.
En ambdós casos, per intervenir-hi, caldrà que registrin la seva petició:
- Per participar en directe de manera presencial, amb opció a rèplica, cal inscriure’s fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència, a través d’aquest formulari.
- Per participar en directe per videoconferència, amb opció a rèplica, cal inscriure’s fins a 24 hores abans de la celebració de l’Audiència, a través d’aquest formulari. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s’enviarà per correu electrònic l’enllaç per poder participar en directe.
També es podrà seguir la sessió per streaming.
L’emissió comptarà amb subtitulació en directe per a persones amb discapacitat auditiva.
Avís: el xat del canal de Youtube no està moderat, per tant no es contempla la possibilitat de fer preguntes a través d’aquest canal.
L’Audiència estarà conduïda per la presidenta del Consell del Districte, Eva Baró, que serà l’encarregada de gestionar el torn de paraules. El regidor del Districte, Pau Gonzàlez, amb el suport de l’equip de govern, respondrà totes les preguntes o peticions formulades durant el transcurs de la sessió, en el cas que hi hagi temps i, en cas contrari, per escrit en un termini màxim de 30 dies, a través de la bústia ciutadana.
Disposeu de tota la informació a la plataforma de participació ciutadana decidim.barcelona.