Informació administrativa
En el perfil de contractant trobareu, entre altres informacions, la relativa a les licitacions en curs, les adjudicacions i les formalitzacions de l'Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms i altres ens dependents. També hi trobareu el plec de clàusules administratives generals, els plecs model de clàusules administratives particulars de l'Ajuntament de Barcelona i les instruccions internes de contractació de les entitats públiques empresarials i de les societats mercantils dependents.
El perfil de contractant és el mitjà de difusió de les licitacions dels procediments oberts, restringits i negociats amb publicitat; de les adjudicacions dels contractes amb procediment de licitació, i de les formalitzacions dels contractes d'obres adjudicats per una quantia igual o superior a 50.000 euros i de la resta de contractes adjudicats per una quantia igual o superior a 18.000 euros.
Les persones interessades a conèixer l'activitat contractual municipal o a participar-hi trobaran, en el perfil de contractant, els plecs de clàusules administratives particulars i tècniques; els terminis de presentació de proposicions; i altres informacions essencials de cada procediment.
El Decret de la Comissió de Govern de 5 de maig de 2016 acordà la vinculació del perfil de contractant municipal amb la Plataforma de Serveis de la Generalitat de Catalunya. El Protocol de la Gerència Municipal de 27 de maig disposà que a partir de l'1 de juny de 2016 la vinculació fos efectiva per a tots els anuncis de licitació pública de l'Ajuntament de Barcelona.
Institut Municipal d'Hisenda:
Anuncis d'informació prèvia
- En aquest moment no hi ha cap anunci en curs.
Licitacions
- En aquest moment no hi ha cap licitació en curs.
Adjudicacions
- Serveis H200000069 - Recollida, dipòsit, admissió, classificació, tractament, transport, distribució i lliurament a domicili de les trameses de correu ordinari i notificacions administratives amb mesures de contractació pública sostenible
- Serveis H180000082 - Servei d'impressió de la Guia del contribuent 2019. Contracte desert
- Subministrament H190000123 - Subministrament d'equips informàtics, portàtils i bases de connexió per a l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
Formalització d'adjudicacions
- Serveis H200000072 - Servei de lliurament de correu ordinari, cartes certificades, notificacions adminitratives, franqueig en destí i burofax de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
- Serveis H190000144 - Gravació i digitalització de documents de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
- Serveis H200000036 - Servei de renovació del web de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
- Serveis H200000025 - Servei d'auxiliar d'informació de la recepció de l'Institut Municipal d'Hisenda amb mesures de contractació pública sostenible
- Serveis 2014/046 - Servei de lliurament de notificacions de l'IMHB
- Serveis 2014/047 - Servei de vigilància i seguretat de les dependències de l'IMHB
- Subministrament H150000049 - Lloguer 4 equips multifunció
- Serveis H160000030 - Neteja de les dependències de l'Institut Municipal d'Hisenda
- Serveis H160000032 - Serveis oficina usuari II Fase Pla Renovació Sistemes Hisenda
- Serveis H170000062 - Gravació i digitalització de documents de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
- Serveis H180000035 - Lliurament de correu ordinari i notificacions administratives de l'Institut Municipal d'Hisenda
- Serveis H180000060 - Serveis de neteja i recollida selectiva de les dependències de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible
- Serveis H180000068 - Servei de vigilància i seguretat de les dependències de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
- Serveis H180000075 - Serveis per al lliurament de correu ordinari, cartes certificades, notificacions administratives, franqueig en destí i burofax de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
- Serveis H180000078 - Manteniment dels equips multifunció i fotocopiadores de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
- Subministraments H190000048 - Subministrament, muntatge, instal·lació i posada en servei de mobiliari d'oficina a les noves dependències de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
- Serveis H190000041 - Serveis de transport complementaris i auxiliars
- Serveis H190000103 - Serveis per a la impressió de la Guia del Contribuent 2020 amb mesures de contractació pública sostenible
- Subministrament H190000078 - Subministrament d'equips informàtics per l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
- Serveis H180000060 - Pròrroga del contracte del servei de neteja i recollida selectiva de les dependències de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona amb mesures de contractació pública sostenible
- Serveis H180000068 - Pròrroga del contracte del servei de vigilància i seguretat de les dependències de l'Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona
Perfil de contractant de l'Ajuntament de Barcelona
Altres gestions
NOTA: Per constituir la Garantia definitiva caldrà indicar la referència del Contracte. Aquesta informació es troba al Perfil de Contractant, al detall de la licitació, amb identificador "Codi contracte".
De conformitat amb l'article 103.3.b) del text refós de la Llei de contractes del sector públic, les garanties provisionals que es prestin per aval o per certificat de contracte d'assegurança de caució o per certificat d'immobilització de valors anotats, es dipositaran davant l'òrgan de contractació, en lloc de la Tresoreria municipal.
Darrera actualització 9/02/2021