Convocatòria semipresencial de l'Audiència Pública

11/02/2022 - 11:45

Participació. La sessió se celebrarà dimarts, 15 de febrer, en una única convocatòria, que començarà a les 18.30 h, a la seu del Districte.

Dimarts, 15 de febrer, tindrà lloc l’Audiència Pública de l’Estat del Districte de Sarrià - Sant Gervasi, en una única convocatòria que començarà a les 18.30 h.

A causa de la normativa sanitària vigent, la sessió serà retransmesa des de la sala de plens de la seu del Districte, plaça del Consell de la Vila núm. 7, i es podrà seguir en línia a través de YouTube i de la pàgina web del Districte.

Participació dels veïns i veïnes a l’Audiència Pública

Donat l’actual context sanitari, a la sessió només assistirà presencialment un nombre limitat de membres del Consell del Districte, i un màxim de catorze (14) veïnes i veïns de públic, que seran admesos per estricte ordre de petició d’assistència o d’intervenció presencial mitjançant la plataforma decidim.barcelona

Indistintament, les veïnes i veïns que vulguin participar de forma presencial o intervenir telemàticament en directe durant la sessió, hauran de tramitar les seves sol·licituds, inscripcions, queixes o preguntes abans de les 18.30 hores del dilluns, 14 de febrer de 2022 en aquest enllaç. 

Així, la participació es podrà fer a través dels següents canals:

    • Presencialment. Fins a un màxim de 14 persones, escollides per ordre d’inscripció prèvia a la plataforma decidim.barcelona, que seran convocades per correu electrònic durant les hores anteriors a l’Audiència Pública.
    • Digitalment i de forma anticipada, deixant escrita la pregunta o petició a través dels comentaris de la sessió de l’Audiència Pública a l’esmentada  plataforma decidim.barcelona. (Cal tenir-ne un perfil d’usuari/ària. Consulta com registrar-te)
    • Digitalment, intervenint en directe a l’Audiència,  prèvia inscripció per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Un cop acceptada la inscripció, els participants rebran per correu electrònic, 30 minuts abans de l’inici de la sessió, l’enllaç per participar-hi.

Recordem que la identificació s’ha de realitzar de forma completa, és a dir, nom i cognoms. No serà admesa identificació en forma sigles abreujades ni tampoc de cap pseudònim , o forma assimilada, en cas contrari, no serà llegida la pregunta o petició formulada prèviament ni s’autoritzarà la intervenció en directe durant la sessió, a l’efecte de garantir el compliment del deure d’identificació de totes les persones que intervinguin en els documents oficials i/o gravacions àudiovisuals i altres mitjans de reproducció assimilats de l’esmentada sessió.

Aquest acte comptarà  amb les següents mesures d’accessibilitat a la comunicació:

  Interpretació en llengua de signes

Subtitulació en pantalla