Audiència Pública sobre Sants-Montjuïc

18/10/2020 - 19:06

Participació. Dijous 22 a les 18.30 h des del Saló de Plens de la seu del Districte. Envieu-hi les vostres preguntes per escrit o peticions per connectar-vos-hi per videoconferència fins dimecres a les 18.30 h a través del web Decidim.Barcelona.

L'Audiència Pública és la compareixença de responsables municipals perquè la ciutadania hi pugui plantejar qualsevol tema en relació a l'actuació del Districte i la situació dels barris de Sants-Montjuïc. Aquest òrgan de participació del Districte es reunirà dijous 22 d'octubre a les 18.30 h al Saló de Plens. Les persones interessades podeu presentar les vostres preguntes, queixes o propostes d'interès general fins a 24 hores abans a través del web Decidim.Barcelona. També podeu inscriure-vos per plantejar-les personalment per videoconferència, si disposeu de mòbil o ordinador per connectar-vos-hi en directe.

Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries de reduir la mobilitat i la interacció social, la ciutadania no pot assistir presencialment a aquesta sessió de l’Audiència Pública. Per participar-hi i formular les vostres preguntes, queixes o propostes, hi ha dues opcions:

  1. Deixant la vostra qüestió escrita als comentaris de la pàgina web de l’Audiència Pública 24 hores abans de la sessió, o sigui, fins dimecres a les 18.30 h. Per poder-hi publicar aquests comentaris, cal un perfil d’usuari a Decidim.Barcelona: obrir-lo és molt fàcil 👉🏽 consulta com registrar-t’hi.
  2. Intervenint a l’Audiència Pública per videoconferència i exposant-hi en directe les preguntes, queixes o propostes que es vulguin plantejar. Per fer-ho, cal inscriure’s en aquest formulari abans de dimecres a les 18.30 h. Un cop inscrits, durant aquestes 24 hores anteriors a la celebració de l’Audiència Pública rebreu per correu electrònic l’enllaç per connectar-vos a la videoconferència.

L’Audiència Pública se celebra des del Saló de Plens i serà retransmesa en vídeo en directe a través de la pàgina web del Districte de Sants-Montjuïc i de la plataforma digital de participació de l’Ajuntament de Barcelona.

El regidor Marc Serra, amb el suport de l’equip de govern del Districte de Sants-Montjuïc, respondrà totes les preguntes o peticions formulades tant per escrit com per videoconferència. La sessió tindrà una durada màxima de dues hores. Si hi ha preguntes a les quals no s’arriba a donar resposta en aquest temps, les persones que les hagin formulat rebran la contestació per escrit amb posterioritat.

Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l’Audiència Pública, podeu adreçar-vos per correu electrònic a dte03_participacio@bcn.cat.