1.1.12 Atenció, simplificació i canals de comunicació per ciutadans i empreses.
Impulsar l’atenció als ciutadans i les empreses en relació als serveis municipals, simplificant i reduint procediments i millorant els canals de comunicació.
Gerència sectorial responsable
Recursos
Objectius funcionals / actuacions
-
Elaborar i implementar un Pla de millora de l’atenció i dels serveis als ciutadans i a les empreses.
- Serveis a les persones i les empreses (millora dels existents i generació de nous).
- Disminució del nombre de procediments i escurçament del temps en les solucions.
- Integració de tots els canals d’atenció (Web, telèfon, xarxes socials, presencial) potenciant els canals que siguin d’una utilització més senzilla i extensa.
- Creació de la Web d’atenció a la empresa amb atenció als processos de negoci que l’ajuntament pot afavorir.
- Nova OAC a Sant Andreu.
- Disposar d’un sistema de seguiment de la relació amb el ciutadà i les empreses per aconseguir-ne un major coneixement, millorar la comunicació, satisfer les seves necessitats i respondre amb major efectivitat (CRM).