1.1.12 Atenció, simplificació i canals de comunicació per ciutadans i empreses.

Impulsar l’atenció als ciutadans i les empreses en relació als serveis municipals, simplificant i reduint procediments i millorant els canals de comunicació.

Gerència sectorial responsable
Recursos

Objectius funcionals / actuacions

  • Elaborar i implementar un Pla de millora de l’atenció i dels serveis als ciutadans i a les empreses.
    • Serveis a les persones i les empreses (millora dels existents i generació de nous).
    • Disminució del nombre de procediments i escurçament del temps en les solucions.
    • Integració de tots els canals d’atenció (Web, telèfon, xarxes socials, presencial) potenciant els canals que siguin d’una utilització més senzilla i extensa.
    • Creació de la Web d’atenció a la empresa amb atenció als processos de negoci que l’ajuntament pot afavorir.
  • Nova OAC a Sant Andreu.
  • Disposar d’un sistema de seguiment de la relació amb el ciutadà i les empreses per aconseguir-ne un major coneixement, millorar la comunicació, satisfer les seves necessitats i respondre amb major efectivitat (CRM).