3.4.2. Comunicació i Posicionament.
Aconseguir visibilitzar de forma proactiva l’acció relacionada amb les finances municipals i amb les polítiques de promoció econòmica.
Gerència sectorial responsable
Economia, Empresa i Ocupació
Objectius funcionals / actuacions
-
Difondre dins i fora de l’organització les principals accions que es porten des de l’Àrea d’EEiO.
- Accions comunicatives.
- Sessions de treball amb premsa.
- Newsletter Barcelona Creixement i WEB, premsa, etc.
- Tours econòmics.
- Potenciar la participació de Barcelona en el debat institucional i acadèmic sobre gestió i finances públiques i sobre polítiques de promoció econòmica a l’esfera internacional.
- Posicionar la ciutat en els àmbits de referència en polítiques de promoció econòmica, a través de la participació en xarxes de valor afegit internacional o de la transferència del nostre model a altres entorns.
- Posicionar la ciutat en els àmbits/espais de referència d’excel·lència en gestió de polítiques de promoció econòmica.
- Liderar espais de debat amb altres ciutats internacionals en bones pràctiques en creixement econòmic.
- Transferir el model de gestió a altres entorns internacionals i participar en xarxes internacionals.
- Elaborar informació executiva de l’evolució dels projectes d’inversió municipals i ordenar a nivell documental físic i digital tot allò susceptible de ser publicat.
- Difondre el model de pressupost executiu dins i fora de l’Ajuntament.
- Projecció de Barcelona, primera ciutat certificada Biosphere, com a referent internacional de turisme responsable i sostenible.