6.3.1. Organització orientada al servei

Impulsar la simplificació i la transparència organitzativa, així com l’orientació al servei en l’organització, mitjançant l’agrupació de funcions i l’establiment d´un nou sistema d’ordenació dels llocs de treball; potenciar la carrera administrativa amb avaluació de l’acompliment com a eina de gestió i motivació del personal.

Gerència sectorial responsable
Recursos

Objectius funcionals / actuacions

  • Establir les bases per als projectes d’avaluació i carrera professional mitjançant l’aprovació d’un nou catàleg de llocs de treball.
  • Implantar el sistema de la carrera horitzontal que permeti l’evolució en el lloc de treball en funció de l’avaluació de l’acompliment com a reconeixement de la millora de les competències exercides i contribució a l’assoliment d’objectius.
  • Implantar el sistema de l’avaluació de l’acompliment que reconegui l’esforç professional i estimuli l’excel·lència.
  • Posar en marxa un model de carrera professional.