'Amb cara i ulls', la nova campanya per impulsar el comerç de proximitat de Barcelona

Missatge d'error

Notice: Undefined index: environment in include_once() (line 618 of /var/www/apps/app0170/www/personesgrans/sites/default/settings.php).

13/07/2022 - 11:32

CAMPANYA. L’Ajuntament de Barcelona, en col·laboració amb les principals associacions comercials de la ciutat, ha posat en marxa aquest juliol la campanya de comunicació 'Amb cara i ulls' per promocionar el teixit comercial de proximitat.

Aquest mes de juliol, l'Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa una campanya comunicativa per posar en valor el comerç de proximitat de la ciutat. Amb el lema 'Amb cara i ulls', l'acció busca posicionar Barcelona com una ciutat de comerç local de qualitat gràcies a la professionalitat de les persones hi treballen; promocionar entre la ciutadania l’existència d’un comerç de barri de qualitat, tant pel producte com pel servei que ofereix; i conscienciar els establiments que la professionalitat dels seus equips és una peça clau perquè Barcelona esdevingui un referent en el comerç local de qualitat.

Amb la campanya, l’Ajuntament de Barcelona posa l’accent en les persones que hi ha darrere el taulell i les barres dels establiments de la ciutat. Les presenta com la veritable essència dels establiments i en destaca la seva preparació, professionalitat i capacitat per oferir sempre un servei excel·lent, transparent i proper. Alhora, recorda a la ciutadania que els productes que hi poden trobar són de qualitat i que, visitant els establiments dels barris, poden trobar tot allò que necessiten sense haver de desplaçar-se, de forma sostenible i amb un impacte positiu per a l’entorn. 

La campanya s’allargarà durant tot el mes de juliol. Posteriorment, al mes d’octubre, se’n farà una segona onada. En tots dos casos, es podrà trobar en diferents suports com anuncis a mitjans de comunicació, autobusos i trens de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) i banderoles a la via pública, entre altres. També se’n farà difusió a través dels canals digitals de l’Ajuntament de Barcelona, com el canal de Twitter de la Direcció de Comerç, Restauració i Consum.