4.4.1. Excel·lència en els serveis TIC orientats a mobilitat i espai públic
Emprar les TIC per facilitar l’accés a la informació de la mobilitat i dels incidents a l’espai públic, de forma que permeti la millora en la seva gestió individual i col·lectiva.
Gerència sectorial responsable
Prevenció, Seguretat i Mobilitat
Objectius funcionals / actuacions
- Incorporar la informació sobre afectacions a la mobilitat no planificades al sistema d’informació municipal.
-
Adequar la pàgina web a les demandes d’informació dels ciutadans.
- Incorporar la informació de la Guàrdia Urbana en “temps” a la web.
- Impulsar la presència de la Guàrdia Urbana en les xarxes socials.
- Renovació i incorporació de noves tecnologies per la millora de la gestió dels recursos i procediments.
- Continuar amb el pla de renovació semafòrica.
- Adoptar prioritat semafòrica i semàfors intel·ligents pel transport col·lectiu.
-
Millora de la informació de trànsit i comunicació als usuaris.
- Implantar un sistema d’informació ciutadana de mobilitat i protecció civil.
- Millorar els sistemes tecnològics de control i gestió del Bicing.
-
Millorar els sistemes tecnològics de control i gestió de l’Àrea Verda.
- Proveir d’una tarja moneder per pagar l’Àrea Blava i/o rebre els imports sobrers.
- Estudiar amb els operadors del sistema de transport públic la implantació d’una targeta de transport unificada, plenament accessible i recarregable.