Identitat corporativa

S’empra sempre la versió de la marca de Biblioteques de Barcelona a una tinta negra
Opcionalment, es pot utilitzar un coixí blanc al darrere dels imagotips per evitar reverberacions de color o que visualment s’esvaeixin.
Si el fons on s’ha de presentar la marca és de color fosc o d’un tramat que pot dificultar la lectura de la versió normalitzada, s’empra una versió d’una tinta en negatiu.

Variacions de marca de Biblioteques de Barcelona:
En bandera s’utilitza quan: s’ha de col·locar a l’esquerra de la imatge, acompanya altres logotips o s’ha d’incloure a la signatura corporativa amb identitat gràfica de producte de l’Ajuntament de Barcelona. Opcionalment, si el disseny ho requereix, es pot utilitzar en negatiu.
Compacte s'utilitza quan l’espai no permet les dues versions anteriors. Opcionalment, si el disseny ho requereix, es pot utilitzar en negatiu.

Denominacions de les biblioteques:
Les denominacions de les biblioteques sempre es presenten en bandera, sense cap distinció de districte, i mai s’acompanyen del logotip de Biblioteques de Barcelona.
S’empra sempre la versió a una tinta negra. Opcionalment, es pot utilitzar un coixí blanc al darrere dels imagotips per evitar reverberacions de color o que visualment s’esvaeixin.
Si el fons on s’ha de presentar la marca és de color fosc o d’un tramat que pot dificultar la lectura de la versió normalitzada, s’empra una versió d’una tinta en negatiu.
Si es tracta d’una comunicació que afecta totes les biblioteques d’un mateix districte, s’utilitza la signatura del districte en forma de llima i s’anul•la l’ús de la signatura corporativa. La llima ha d’incloure la marca corporativa de Biblioteques de Barcelona a una tinta, en versió bandera, i tota la informació del districte, seguint la normativa gràfica de l’Ajuntament de Barcelona.

Identitat corporativa